به ریاست مدیرکل ورزش وجوانان برگزار شد 

مجمع عمومی و انتخابات هیئت رئیسه هیات فوتبال هرمزگان



مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت رییسه هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، دو عضو هیئت رییسه فدراسیون و اعضای مجمع در محل سالن مجموعه ورزشی  کارگران بندرعباس برگزار شد. 
به گزارش صبح ساحل، مجمع عمومی هیات فوتبال استان هرمزگان با حضور مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان به عنوان رئیس مجمع، طهمورث حیدری و احمد رضا براتی دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ، قاسم رنجبریان رئیس و اصغر معماری دبیر هیات فوتبال ، مهدی فولادی نماینده انجمن فوتبال آموزش و پرورش ، نمایندگان مربیان، ورزشکاران، داوران، باشگاه‌ها، اعضای مجمع و هیات‌های فوتبال استان با دستور کار بررسی انتخاب اعضای هیئت رییسه،  گزارش عملکرد یک سال گذشته و عملکرد مالی هیات طی سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
در ابتدای این نشست، اصغر معماری دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با بیان این که طی یک سال گذشته به دلیل کرونا، هیات موفق به برگزاری مجمع سالیانه نشد اما  برنامه‌های هیات فوتبال و فدراسیون به صورت مطلوب برگزار شد. وی بیان داشت : با وجود شرایط کرونایی تمامی مسابقات و کلاس های آموزش داوران و مربیان برگزار کردیم که به نوع خودش در سطح ایران کم نظیر بود چرا که با خبر بودیم خیلی از استان حتی مسابقات خود را هم برگزار نکردند. 
در ادامه قاسم رنجبریان، رئیس هیات فوتبال هرمزگان در مورد  عملکرد هیات فوتبال بیان داشت: بر اساس تقویم، برنامه‌های آموزشی، استعدادیابی و رویدادهای مختلف استانی و شهرستانی را برگزار کردیم و میزبان چند طرح استعدادیابی تیم  ملی بودیم و منتخبین مستعد استان هم بعد از مراحل مختلف به استعدادیابان طرح‌های کشور معرفی شدند.
وی گفت:  باشگاه‌های استان در تمامی رده‌های سنی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی فعالیت دارند و تیم های زیادی در لیگ های برتر، یک ، دو ، سه و رده های سنی کشور داریم. 
منصور پزشک، مدیر مالی هیات فوتبال هرمزگان هم گفت: درآمد و هزینه کردهای هیات فوتبال منابع و موارد زیادی ندارد و بیشتر آن از طریق ورودیه مسابقات و بخشی هم از حق عضویت است که فدراسیون به هیات فوتبال استان پرداخت می کند. وی بیان داشت از زمانی که هیات را تحویل گرفته ایم هیچ بدهی به داوران و سایر جاهای که هیات با آن ها کار می کنند ندارد. 
احمد رضا حیدری، دیگر عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال  گفت: واقعا متاسف هستم با این همه صنایع و امکانات حمایت مالی از ورزش و فوتبال آن نشود.
وی بیان داشت : بسیاری از فوتبالیست های هرمزگانی در تیم های حوزه خلیج فارس و تیم های آن ها بازی می کنند که این نشان از پتانسیل فوتبال هرمزگان است اما باز هم اسپانسرهای مالی و صنایع از فوتبال استان حمایت نمی کنند. 
مشاور فدراسیون فوتبال گفت: هرمزگان در بحث فوتبال ساحلی بانوان و آقایان و فوتسال نگین درخشان کشور هستند و جا دارد که مسوولان پای کار بیایند و از فوتبال استان حمایت لازم را داشته باشند. 
طهمورث حیدری، عضو هیئت رئیسه و مسئول کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال در این مجمع با بیان این که به استان‌های متعدد سفر کرده و مجامع مختلفی را برگزار کرده است، از نحوه برگزاری این نشست ابراز رضایت کرد. 
«محمد احمدی زاده»، رئیس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس،  به عنوان نامزد نماینده روسای هیات فوتبال  گفت: با وجود این که هرمزگان قطب اقتصاد کشور است اما ورزش آن به خاطر مسائل مالی و عدم اسپانسر ها رنج می برد.
رسول جهانداری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و نامزد مدیران عامل باشگاه ها  بیان داشت: دغدغه مالی اصلی ترین دغدغه ورزش استان می باشد و امیدوارم که صدای ما و ورزشکاران ما به گوش مسوولان پایتخت کشور برسد. وی گفت : صنایع هرمزگان وظیفه دارند به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنند که متاسفانه برخی از صنایع این کار را به خوبی انجام نمی دهند. کلثوم دارا نامزد نایب رئیس بانوان گفت: ورزش بانوان  مظلوم واقع شده است و در استان زیر ساخت های مختص آن ها نیست و امیدوارم این اتفاق بیفتد و بانوان بیشتر دیده شوند. 
عباس امینی زاده، رئیس سابق هیات فوتبال هرمزگان و نامزد نایب رئیسی آقایان گفت : از این که یک بار دیگر می خواهم در کنار اعضای هیات باشم بسیار خوشحالم و امیدوارم برای این ورزش موثر واقع باشم.  وی بیان داشت: ورزش فوتبال جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارد و غافل شدن از این رشته ورزشی می تواند ضررهای زیادی داشته باشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این نشست با بیان اینکه فوتبال امروز یک صنعت پرطرفدار و یک ورزش علمی است، گفت : تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فوتبال استان به جایگاه بالاتری برسد. وی اظهار داشت: حق فوتبال و فوتبالیست های استان هرمزگان حداقل یک تیم در لیگ برتر است و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بزرگ برای استان بیفتد. 
در پایان مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیئت رییسه محمد احمدی زاده به عنوان نماینده روسای هیات فوتبال،  رسول جهانداری به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه ها ، کلثوم دارا به عنوان  نایب رئیس بانوان و عباس امینی زاده به عنوان  نایب رئیس آقایان  با رای اعضای مجمع به عضویت هئیت رئيسه هیات فوتبال هرمزگان انتخاب شدند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها